Jag var åtminstone inte naken

Från Girly:


Det värsta och läskigaste jag gjort i sömnen inträffade för ca två månader sedan.
Jag hade tagit min sista ciggaret innan jag somnade, iklädd endast nattlinne.
När jag vaknar är jag fullt påklädd i tröja, bh, byxor och strumpor.
På bordet ligger ett fullt paket ciggaretter.
Klockan är runt elva på förmiddagen.

Har en minnesbild av att jag står utanför matbutiken där gallret är nedfällt, vilket jag tycker är konstigt då klockan (enligt mig) bara är sju på kvällen.

Nästa minnesbild är från en mack där jag står och pratar med någon i kassan.

Ringer upp den kompis som jag, enligt mobilens display, har ringt under natten.

Kompis: -
Hahah, du ringde sju imorse och frågade "Vad är klockan? Vilken dag är det?". Sen berättade du att du varit och handlat cigg för du var så röksugen.
Du svamlade en massa så jag sa "Girly du sover, gå hem och lägg dig nu!"


Jag lyckades alltså plocka fram kläder ur garderoben, klä på mig, gå till en mack, förklara vad jag ville köpa och slå in rätt kod till kortet.
För att sedan ta mig hem, ta av mig skor och jacka, röka en cigg, lägga mig i sängen och forsätta sova!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0