Bara vanlig ketchup, inget konstigt med det

Från Freddy:


För någon vecka sedan var min pojkvän uppe och gick i sömnen. Jag vaknade av att han skrapade på elementet.

Jag: Erik, vad gör du?

Erik: I´m stealing ketchup

J: Vad? Vad sysslar du med?

E: I AM STEALING KETCHUP!

J: Kom här. (Sätter ner honom på sängen)

E: I need to go to the bathroom.

Jag hör Erik gå in på toaletten, kissa, glömma att spola och sen gå ut och börja smälla i ytterdörren.


J: Vad fan sysslar du med.

E: I need to open this.

J: Sluta. Kom bort därifrån.

E: I need to let the Brittish people in.

J: Nej. Nu går du tillbaka till sängen ögonaböj.

E: Okej! (Suckar högt och himlar med ögonen.)

Han går tillbaka till sovrummet och lägger sig i fosterställning i mitten av sängen.


J: Ska du sluta gå i sömnen nu då?

E: JA.

Kommentarer
Postat av: Sofia



Hahaha! <3

2010-01-23 @ 15:14:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0