Som det ska? Är du galen??

Från Stina:

Jag och min pojkvän har flugit massvis senaste tiden.
En hel del mellanlandningar, en hel del hotell..


Första natten hemma sätter jag mig plötsligt upp i sängen och gapar

Jag: - JAG ÄR JU NAKEN!!

Han (yrvaket): -
Öh.. Ja?

Jag: - MEN JAG HAR JU INGA KLÄDER PÅ MIG!!

Jag täcker framsidan av kroppen med täcket samtidigt som jag frenetiskt drar med handen över min rygg (för att till min förskräckelse känna att jag verkligen ÄR naken!!!)


Han (snäll röst): - Men.. Är det inte som det ska då?

Jag: - (fräser bara något till svar, lägger mig ner och somnar om)


På morgonen:

Han: -
Vad drömde du i natt egentligen?

Jag (helt frågande): -
Va, vadå?

Han: - Men alltså, du brukar väl sova naken eller?

Jag: - Hahaha! Nu kommer jag ihåg! Jag drömde att jag vaknade upp på flygplatsen helt naken med bara ett litet täcke runt mig.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0